Witaj!

 

Gwarancja


Audioprestige.pl - tylko oryginalne produkty pochodzące z polskiej dystrybucji.

Dbając o najwyższą jakość usług, a przede wszystkim o zadowolenie klientów, wszystkie produkty sprzedawane na stronach Audioprestige.pl pochodzą od autoryzowanych polskich dystrybutorów. Posiadają polską gwarację realizowaną w serwisach na terenie kraju. Dlatego każdy klient może mieć pewność że produkt zakupiony na stronie audioprestige.pl jest pełnowartościowy, nowy, prosto od producenta. Może być przekonany, że w momencie ujawnienia się jakichś wad, zespół Audioprestige.pl dołoży wszelkich starań, aby usterka została usunięta w jak najkrótszym czasie.

Pragniemy również zaprosić do zapoznania się z zakładką "Instalacje". Na terenie Warszawy i okolic istnieje możliwość dostawy, montażu czy wykonania pełnej instalacji zakupionego sprzętu.

Jeżeli nie masz pewności czy Twój sprzęt działa prawidłowo, lub potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu pod numerami telefonu: 22 699 49 26, +48 601 528 396


Poniżej znajdują się szczegółowe informacje o gwarancjach oraz serwisach poszczególnych dystrybutorów.


Gwaracja JVC Polska udzielana jest na okres 24 miesięcy od daty zakupu.
Na wybrane produkty istnieje możliwość przedłużenia gwarancji po rejestracji na stronie.

Uwaga: Warunkiem przyjęcia produktu do serwisu jest posiadanie polskiej karty gwarancyjnej wydanej przez JVC Polska oraz dowodu zakupu, dołączonych do każdego produktu w autoryzowanej sieci dealerskiej. więcej>


JBL, Harman Kardon, AKG, Revel, Lexicon, Infinity

Sprzęt wyżej wymienionych marek objęty jest 24 miesięczną gwarancją w systemie door-to-door. Serwis znajduje się w Katowicach, informacje o procedurze serwisowej:
telefon: 32 203 45 09

Uwaga: Warunkiem przyjęcia produktu do serwisu jest posiadanie polskiej karty gwarancyjnej wydanej przez JBL polska oraz dowodu zakupu, dołączonych do każdego produktu w autoryzowanej sieci dealerskiej.


Gwarancja na urządzenia wyżej wymienionych marek wynosi 24 miesiące. Istnieje możliwość wykupienia dodatkowej gwarancji na okres 12, 24 lub 36 miesięcy. Rozszerzenie gwarancji można wykupić w ciągu 45 dni od daty zakupu sprzętu.


Uwaga: Warunkiem przyjęcia produktu do serwisu jest posiadanie polskiej karty gwarancyjnej wydanej przez EIC oraz dowodu zakupu, dołączonych do każdego produktu w autoryzowanej sieci dealerskiej. więcej>


Denon, Marantz, Dali, Canton, Sonos, Genelec, Wharfedale, Audiolab

acer, optoma, bandridge, boston, elipson, eltax, jays, qed, jabra, profigold

Serwis wyżej wymienionych marek znajduje się w Warszawie przy ulicy Kurantów 26.
telefon: 22 331 55 33

Uwaga: Warunkiem przyjęcia produktu do serwisu jest posiadanie polskiej karty gwarancyjnej wydanej przez Horn oraz dowodu zakupu, dołączonych do każdego produktu w autoryzowanej sieci dealerskiej. więcej>


Serwis wyżej wymienionych marek znajduje się w Markach koło Warszawy przy ulicy Szkolnej 45.
telefon: 22 777 99 25

Uwaga: Warunkiem przyjęcia produktu do serwisu jest posiadanie polskiej karty gwarancyjnej wydanej przez Audioklan oraz dowodu zakupu, dołączonych do każdego produktu w autoryzowanej sieci dealerskiej.


Serwis wyżej wymienionych marek znajduje się w Krakowie, informacje o procedurze serwisowej:.
telefon: 12 655 45 12

Uwaga: Warunkiem przyjęcia produktu do serwisu jest posiadanie polskiej karty gwarancyjnej wydanej przez Audiocenter oraz dowodu zakupu, dołączonych do każdego produktu w autoryzowanej sieci dealerskiej.


Serwis wyżej wymienionych marek znajduje się w Cieszynie, informacje o procedurze serwisowej:.
telefon: 33 851 26 91

Uwaga: Warunkiem przyjęcia produktu do serwisu jest posiadanie polskiej karty gwarancyjnej wydanej przez Voice oraz dowodu zakupu, dołączonych do każdego produktu w autoryzowanej sieci dealerskiej.


Serwis wyżej wymienionych marek znajduje się w Krakowie, informacje o procedurze serwisowej:
telefon: 12 665 75 43

Uwaga: Warunkiem przyjęcia produktu do serwisu jest posiadanie polskiej karty gwarancyjnej wydanej przez Eter audio oraz dowodu zakupu, dołączonych do każdego produktu w autoryzowanej sieci dealerskiej.


Serwis wyżej wymienionych marek znajduje się w Białymstoku, informacje o procedurze serwisowej:
telefon: 85 747 97 59

Uwaga: Warunkiem przyjęcia produktu do serwisu jest posiadanie polskiej karty gwarancyjnej wydanej przez Rafko oraz dowodu zakupu, dołączonych do każdego produktu w autoryzowanej sieci dealerskiej.


Serwis sprzętu marki Sennheiser znajduje się w Łomiankach, informacje o procedurze serwisowej:
telefon: 22 378 16 99

Uwaga: Warunkiem przyjęcia produktu do serwisu jest posiadanie polskiej karty gwarancyjnej wydanej przez Aplauzaudio oraz dowodu zakupu, dołączonych do każdego produktu w autoryzowanej sieci dealerskiej.

 

Zadaj pytanie o produkt

Zadaj pytanie


* Pola wymagane